Först o främst....

så vill jag tacka Zandrea.blogg.se för hon har gjort om min blogg, tusen tack Sandra:D de va shysst :D sen så kanske ni undrar varför jag inte har bloggat på ett tag de är för jag har flyttat och sen har jag varit sjuk, och jag har mått lite dåligt så jag har inte haft någon ork till att skriva,fast idag mår ja inte så tipp topp hlr, men ja gör ett inlägg iaf, för de va så länge sen och ja va tvungen o TACKA Sandra:D Och så vill jag Gratta henne för hon har blivit faster:D och jag har även blivit moster åt en liten Lucas:D sådär jätte mycket har de väl inte hänt...men ja ska försöka bättra mig, ja är ju trots allt fortfarande arbetslös tyvärr, men söker jobb för fullt, hehe men idag har jag läst en blogg som verkligen berör än, och som man måste läsa, otroligt starka människor,  ja beundrar deras styrka. hoppas de är lungt att jag länker din blogg här. denstarkastestjarnan.blogg.se de är en mycket fin blogg,den är värd att läsa (F)

nu måste jag vidare , men hade så bra alla:)

kram på er alla <3


Kommentarer
Postat av: Z A N D R E A ´S . ♥ v ä r l d ♥

hmmm, konstigt, har du skrivit med hela adressen? Puss gumman : )

2009-06-04 @ 19:33:45
URL: http://zandrea.blogg.se/
Postat av: Z A N D R E A ´S . ♥ v ä r l d ♥

Måste ju tacka dig gumman för gratulationen, och gratulera själv, stolt moster ; ) kramis!

2009-06-07 @ 02:52:57
URL: http://zandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0