Fredag:)

äntligen helg tänker ni....men jag är inte alls glad idag...jag är så ledsen/deprimerad idag så de finns inte..vet inte va ja ska ta mig till....vrf just mig av alla människor i världen....fan va jag hater de! hoppas de kmr tillbax...ja blir så irriterad att ja inte kmr ihåg när jag hade de sist...jag fick de när jag fyllde 20 av min pojkvän och de är inte samma sak att köpa ett nytt och sen är de rätt dyrt oxå.. självrisken är ju dyr oxå så.....fan fan fan.............hatar de här, de är de värsta som finns o tappa bort saker...speciellt när de är nått viktikgt och nått som betyder så mkt som de gör för mig...aja snart ska jag till mas odryga..sitta o lyssna på en masssa...lite drygt....idag kmr mina svärföräldrar hit..så senare ska vi kanske in på CF och lika imon, vi ska ut o äta och fira Dennis:)...och eftersom alla vill dricka och vi inte kan köra då så bjuder dom oss en natt på hotell:D hihi riktigt mysigt:D så på söndag ska jag äta en riktigt god frukost:D hihi men nu ska ja gå....hoppas ni har de bra för de har inte ja...


puss hej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0