~~Vågor som slår ~~

de skulle va skönt att åka utomlands o bara lämna allt skit bakom sig..de är så mkt skit nu..orkar inte längre.. jag fattar inte, hur  man kan göra nåå sånt..trodde du min vän föralltid med jag trodde fel...vdu va kanske inte en riktigt vän, du kanske bara va med mig för du tkt synd om mig..en riktigt vän skulle inte göra så..om man endå hade vänner som tycker om än för den man är och vill umgås med en och tycker de är kul...vänner lär man ha, men jag har tyvärr inga ja umgås med och som vill umgås med mig..och nej anjelika de är inte dej jag menar så du behöver inte ta åt dig!! jag saknar riktiga vänner...någon som är intresserad av att va min vän? haha idag ska ja inte göra nå speciellt..imon ska jag till den förbannade ams igen:S ja är så less på dom. och inte finns de nå jobb hlr..aja men ja ska dra nu..


puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0