Lördag:)

idag klev jag upp kl fem och åkte o jobba, åkte ner med pappa, kom hem kl 8 o gick o la mig o sov, de va väldigt skönt sov fram till tjugo i två helt oavbrutet, vakna inte äns till som ja alltid brukar göra, så ja klev upp o klädde på mig och åkte o hämta pappa från jobbet.. o när ja kom hem igen så städa ja mitt rum, de behövdes verkligen, hehe har vart så trött i veckan så ja har inte orkat. o nu sitter jag här vid datorn hjälpta pappa att lägga ut en annons på eniro, han ska sälja sina start o speed tidningar nu,är bil tidningar från 7o & 80 talet, rätt gamla tidningar faktiskt:) snart ska ju gå ut till min älskling o kolla hur långt han har kommit med bilen, hehe imorgon ska ja kliva upp samma tid o jobba igen, sen efter de är ja ledig. gu va sköönt:) hehe nästa helg åker vi och Anjelika till Karlstad :) ååhh de ska bli så roligt:) hoppas bara de blir fint väder så vi kan göra de4 vi har tänkt oss att göra:D de ska bli roligt att Anjelika följer med:)  hehe till veckan måste ja ringa Jarno och ams..lite små drygt faktiskt., han skulle ringa mig den här veckan men de har han inte gjort. och inte finns de nå jobb att söka hlr, så ja har inget att säga till ams hlr direkt.. så får hoppas Jarno kmr med nå bra nyheter, hehe ne nu ska jag iväg ut är rätt skapligt väder ute endå:P hehe


Ha en bra dag :)

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0