Äppel dricka..

idag har jag gjort äppel dricka så de blir några flaskor, hehe tror de blev 9 liter,. haha
igår så va jag o dennis o bada på badhuset o de va skönt, för de va inte allt för mkt folk:D vi bada o bubbla o hade de bara skönt:D heheidag vet ja inte va vi ska göra, hopas han får sluta kl fyra de skulle va skönt:) om man endå hade nå vänner som vill umgås med än eller nya vänner. de skulle va så roligt:D hehe jag vill ha nya vänner:D hehe
måste söka jobb idag oxå, ett jobb som ja måste söka, fast ja inte vill...men men, de är ju inte säkert jag får de, men de visar sig.. och om jag får de så är de iaf pengar tills de dyker upp ett annat jobb åt mig..men nu ska ja kolla upp en grej på nätet, vi hörs hafde bra...puss hej

NI FÅR GÄRNA KOMMENTERA :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0