Förlåt.

förlåt för en dålig uppdatering, men har inte orka eller haft tid. idag ska vi till valbo:) och sen ikväll ska ja o älsklingen på bio:D så mysigt, de va så länge sen. hehe de kanske blir lite mat före oxå, vi får se om vi hinner;P hehe
en av mina bästa kompisisar ska tyvärr flytta på söndag,de kommer bli tomt och tråkigt utan henne här i stan:( inte för jag vart med henne så mycke den senaste tiden, men hon är endå världens bästa kompis:) Tack för du finns Sara:D du betyder mkt för mig även fast de kanske inte har märkts. Kmr sakna dig <3 hoppas vi träffas nån gång när du kmr hem:)
men nu ska ja gå, men ha de bra alla.

pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad fint skrivit , tack <3 jag kommer sakna dig med, men vi får ses så ofta vi kan, hälsa gärna på ! puss <3

2008-08-16 @ 14:05:25
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0