Fredag :D

Äntligen helg:) igår så va de soligt o jätte varmt när jag vakna så jag tänkte då kan ja lägga mig i poolen o sola.. så jag gjorde de i ja högst en halv timme, sen börja de åska som fan o blixtra o sen börja de spö regna, till och med hagel,...de bara öste ner.men som tur va så hade de slutat regna när flytt gubbarna kom.. och de va tur..shit va mkt grejer de  är över allt nu... vi flytta bara in grejorna så vi får flytta om och göra de bättre idag, hehe...idag ska ja förswöka sola o bada, hhehe...de är jätte skönt i vattnet nu i våran pool:) vi ska köpa oss ett sånt där gammalt nitendo, hehe de ska  bli lite roligt faktiskt, hehe får se när vi hämtar de. men när dennis kmr hem så ska vi bada, hoppas ja:D På söndag fyller min underbara älskling år:D han fyller 20 :D :D GRATTIS i förskott älskling:)

men nu ska ja dra, ha en bra dag alla:)


pusss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0