onsdag

igår så träffade jag Emma o vi va ute o gick med Nemo och sen stog vi utanför henne o snacka ett bra tag och så fick jag äpplen av Emma från deras äppel träd...de va riktigt stora äpplen , dom va större än dom man köper i affären, hehe gigantiska , anabola äpplen :D *asg* isen gick hem,  och åt lite, hhe och de blev inte att ja ringde frissan igår så jag gjorde de idag ist så ska dit nästa torsdag kl nio:D hehe så hoppas de blir bra:P sen ringde jag speedstore idag men de går inte att komma fam dit:S:S de tjuter bara när mab slagit numret:S aja skitsamma..ska ringa tele2 idag oxå. blev inte igår hlr, haha för när älskling kom hem åkte vi på öb, dollarstore och rusta och ica maxi..sen blev de hem o kolla på tv och sen duscha vi o gick o la oss:P hehe och idag ska vi till dollarstore igen hihi:D förresten så blir de inge köping på lördag för josef skulle åka till orsa och älsklings föräldrar är sjuk så då blir de inge köping, så vi ska till valbo på lördag ist:P hehe ska köpa present till min älskling..:D hihi vi firara snart två år tillsammans:D hihi, nu ska jag ta och kolla på gossipgirl sen ska jag tvätta och vänta på min sötnos:D
va ska ni andra göra idag då? men vi hör hade bra alla:D

puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0