Tisdag

förlåt för dålig uppdatering men har inte orkat lixom.. hehe men i onsdags så när älskling kom hem i från jobbet så hade han köpt blommor åt mig, helt gullig han:D hehe senare på onsdagen tro ja inte vi gjorde så mkt, hehe torsdags va vi på rusta o dollarstore, sen hem o bara slappa, hehe i fredags va vi på sjukhusset för älskling skulle ta blod prov, sen va vi upp på stan o va in på kicks:P sen efter han sluta jobba så åkte vi till valbo o handla lite saker till katten o så :D 

i lördags så jobbade jag, o sen efter jobbet åkte vi o handla,så jag, älskling o mamma käka tacos o myste framför tv:n lite..sen blev de sängen för vi var så trötta, söndags jobba jag igen, o sen när kl va två kanske så hade vi inget att göra så vi åkte in till valbo o gick runt o titta lite, älsking hitta en jätte snygg jacka som han vela ha;)  och ja hitta en jacka jag med med den fanns inte i min storlek i valbo..så vi åkte hem tomhänta nästan, jag köpte mig ett linne oxå, hehe:P o vi köpte dricka..

så i måndags så va vi på stan i sandviken men där hade dom inte den färgen jag ville ha, så då åkte vi till gävle, och där hade dom den, så då köpte jag den jackan:D heheh sen leta vi efter rälsgatan men vi hitta den inte så då sket vi ide, för vi va tvungen att åka hem för älskling skulle jobba, hehe så de blev lite stressigt, men han hann till jobbet i tid iaf som tur va :D hehe och idag va vi till kungsgården till lantmännen för att köpa spån till djuren, och sen blev de lite annat som va bra att ha o billigare än på andra ställen, hehe:P:P men idag blev de inge stressigt, hehe sen åkte vi hem o så gjorde vi rent åt djuren:D så nu är älskling på jobbet iaf, o jag är här hemma själv, lr ahh brorsan är hemma men han ligger o sover fortfarande, hehe
 
så här sitter jag vid datorn o skriver o lyssnar på mig ipod o sjunger för fulla muggar, haha sitter även o väntar på posten dom är så himla sega här den här veckan tydligen, måste va nån ny... för annars brukar posten komma vid elva lr nå igår kom den vid halv ett-ett nån gång.. hehe hoppas de kmr nå  roligt:D hihi igår fick jag mitt paket som ja hade beställt iaf:) hehe tvätta ska jag göra idag oxå iaf, sen vet jag inte va jag hittar på, får se om emma svarar på smset jag skicka så kanske träffar henne, men vi får se, hehe:P

annars vet ja inte va ja ska göra, lr va vi ska göra när älskling slutar, vi hittar säkert på nå.. blir väl kolla på tv..typ simpson lr nå:D hehe hörde på tv härom dagen att de finns 20 säsonger av simpson, och i sveriger har de bara kommit tio, hehe o vi har bara fyra säsonger, hehe så vi har många kvar att köpa, hehe plus att de finns många utomstående filmer, hehe så får köpa simpson i hela sitt liv ju, hehe nerå men men imon kmr sara hem från leksand o ska va här tills på söndag:D hihi och på fredag kmr sara hit vi ska fika, och fira mig tror ja, hehe fyller år om 13 dagar:D:D 

och på lördag åker vi till köping för att hälsa på josef (Dennis morfar). blir där några timmar bara, sen åker vi hem igen, de tar två timmar tror ja, så på lördag kväll vet ja inte va vi ska göra än, men vi får hitta på nå kul :D hehe jo jag ska boka tid på frissan idag så får se vilken tid dom har åt mig:P hihi får hoppas de blir bra:p hoppas dom är duktig:D sen ska jag försöka ringa speedstore igen får se om dom svarar, sen ska jag ringa tele2 o säga upp mitt abonemang.. ne nu blev de ett långt inlägg de är säkert de längsta jag skrivit oxå, haha men nu ska ja gå ut o kolla posten får vi se om den kommit, hehe
men hade bra gott folk:)

puss hej <3

Kommentarer
Postat av: Emma

jag svarade på sms:et hehe:P vart ska du klippa dig då?

2008-09-16 @ 14:39:26
URL: http://emmalinneanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0