Torsdag

idag va jag till frissan o klippte mig o färga håret. och de blev väldigt bra:) hehe kanske kmr en bild senare..men om ni vill se nu så får ni höra av er,  hehe  och idags ska vi även till valbo, älskling ska köpa present och jag ska in på ikea, hehe
o ev bokia, hehe igår så gjorde vi inte så mkt va bara hemma, i tisdags så va jag i gävle, va barnvakt åt min systerdotter, hämta henne på dagis vid halv tre typ, sen åkte vi hem till henne o busa o så, sen laga jag mat o sen blev de bollibompa, sen kom älsklingen dit:D och sen kom syrran hem från jobbet, blev tidigare än va de va tänkt, hon orkade inte gå på hockey..så hon kom hem iställe så då blev Clara glad:D hehe
och ja o älskling bada jaccuzzi lr hur de nu stavas, haha de va såå härligt :D hehe ne och i måndags gjorde ja väl inte så mkt hlr, hehe imon måste ja ringa ams kundtjänst oxå och säga ingeting:S:S hehe aja ska gå nu ja men vi hörs..


puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0